Swissotel Resort Bodrum Beach Doyasıya Güldü

Gülümseme konusunda başarılı bir eğitmen olan Psikolog ve eğitimci Kutay Ürkmen, Çağdaş Holding bünyesinde yer alan Swissotel Resort Bodrum Beach çalışanlara “Gülümsemenin Büyüsünü” anlattı…
Swissotel Resort Bodrum Beach birim müdürleri ve personelin katıldığı eğitiminde Ürkmen, gülümsemenin büyüsünü hem sözlü hem de oyunlarla anlattı.
Kutay Ürkmen Türkiye genelinde verdiği Bodrum’daki 570. Seminerinde bu güne kadar on binlerce kişiye gülümsemeyi hatırlattığına değinerek; “Gülümsemek din, dil, ırk, yaş ve cinsiyet ayırt etmez, gülümsemek dünya üzerindeki en etkili lisandır. Gülümsemek, iki insan arasındaki en kısa mesafedir. Turizm sektöründe, misafirleriniz aldıkları hizmetten önce, duygularını hatırlayacaklardır. Karşınızdaki kişiye kendisini ‘değerli’ ve ‘Özel’ hissettirmenin en kolay ve en masrafsız yolu, içten ve sıcak bir gülümsemedir’’ şeklinde konuştu.
Gülmenin insan vücudu üzerindeki yararları, ikili ilişkilerdeki faydalarını sunum ve videolarla izleyicilere anlatan Kutay Ürkmen katılımcılara neşeli dakikalar yaşattı…
Turizmde çalışanlara gülümsemeyi hatırlatıyorum” diyen Ürkmen, verdiği eğitimin ana hedefinin insanlara çeşitli sebeplerle unuttuğu gülümsemeyi hatırlatmak olduğunu belirtti. Gülümsemeyi hayatımıza kattığımızda hayatımızın her alanında çok önemli hale geldiğine de işaret eden Ürkmen, “Gülümseyen bir personelin varlığı otel misafirine tüm bu olumsuzlukları unutturabiliyor. Gülümsemek sadece otel misafirlerine karşı değil çalışanların iş dinamiklerini etkileyerek kendi aralarında kurum içi iletişimi çok güçlendiren bir kavramdır” dedi.
Swissotel Resort Bodrum Beach İnsan kaynakları müdürü Deniz Terzi Çağdaş Holding bünyesi içerisinde yer alan otelimizin düzenlediği “Gülümsemenin Büyüsü” seminerinde psikolog-eğitimci Kutay Ürkmen, katılımcılara iki bölüm halinde gülümsemenin faydalarını anlatan bir sunum yaptı diyerek; “ Yaptığımız iş gereği insanlarla kurduğumuz sevgiye dayanan ilişkilerde gülümsemenin en önemli öge olduğunu Sayın Ürkmen bize tekrar hatırlattı. Sevgi, hoşgörü, güler yüzle hizmet sloganımızda olduğu gibi otelimize gelen konuklarımızla kurduğumuz sevgiye dayalı ilişkilerde gülümseme ve güler yüze büyük önem veriyoruz. Yaptığımız işlerin temelinde insan var. Gülen ve gülümseyen insan hem karşısındakine hem de kendine pozitif enerji yükler. Bunun için gülümseme çok önemli ve hiçbir maliyeti yok. Sadece mimiklerimiz ve jestlerimizi farklı kullanarak karşımızdaki insana yürekten merhaba demiş oluyoruz. Bu seminerlerin katılımcılara çok yararlı olacağını düşünüyor, değerli hocamız Kutay Ürkmen’e gülümsemenin seminerini düzenlediği için teşekkür ediyorum” dedi.
Hizmet ve konaklama sektöründe çalışanların ve birim amirlerinin ‘Misafir sadakati’ ve misafir memnuniyeti’ ile çok yakından ilgili olduğuna dikkat çeken Ürkmen; “Doğru zamanda doğru yerde gülümseyebilen personelin olduğu otelin müşteri memnuniyetinin yüksek olduğunu görüyoruz. Turizm sektörü özellikle yüksek sezonda çok zor şartlar altında ve zaman kavramı olmadan çalışan kişilerden oluşan bir sektördür. Burada bu gün sizlerle, eğitimin gülümseme temasını işlemekle beraber iletişim, misafir ilişkileri, beden dili ve öfke kontrolü gibi alt başlıkları da içermekte ve özellikle de çalışanların motivasyonu açısından verim vermekte olduğunu göz ardı etmemeliyiz” dedi.
Gülümsemenin Büyüsü semineri yarında otelin personeli ve diğer çalışanları için 2 bölüm halinde devam edecek…

 

 

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir